Posted by on Cze 30, 2013 in | 0 comments

Reklama na pojazdach Tarnów.

Oklejony samochód jest jednym z najlepszych i jednocześnie najtańszych nośników reklamy. Dzięki oklejaniu samochodów, autobusów i innych środków transportu w szybki sposób możemy dotrzeć do potencjalnego klienta.

Zaaplikujemy na samochodzie każdy rodzaj reklamy. Od znaków wycinanych z folii ploterowej poprzez nadruki pełnokolorowe na foliach monomerycznych, polimerycznych, wylewanych i foliach One Way Vision (siatka). Staramy się, aby każda wykonana przez nas reklama była treściwa, wyrazista i „przyciągała oko”, a nowoczesny park maszynowy zapewni bardzo wysoką jakość wydruków.

Do wyklejenia samochodu czy autbusu stosujemy trzy różne techniki oklejania:

– folie wycinane na ploterze tnącym,
– folie wycinane na ploterze tnącym z dodatkami wydrukowanymi na ploterze wielkoformatowym (zdjęcia itp.),
– foliewylewane, które są całościowo drukowane w dużych brytach i określonych formatach po czy są laminowane oraz nanoszone na karoserie.

Przykładowe realizacje:

 

Co oznacza, że firma jest rozpoznawalna? Dosyć prosto sformułować taką definicję. Po pierwsze, firma może tak o sobie powiedzieć, jeśli większość osób, losowo wybrana z tłumu, będzie potrafiła powiązać nazwę firmy, z produktem który takowa oferuje. Jest to już ogromny sukces, bowiem jeśli przedsiębiorstwo jest znane, może liczyć na pokaźne zyski.
W tej właśnie sposób napędzana jest reklama. Ludzie robią wszystko, abyśmy poznali ich usługi czy produkty.
Jednym ze sposobów jest oklejanie samochodów Tarnów. Zabieg taki pozwala na to, by nasza firma została zauważona. Szczególnie jeśli oklejanie aut, połączone będzie z wykorzystaniem charakterystycznych modeli na przykład zabytkowych, albo odwrotnie- bardzo nowoczesnych.
To świetna reklama również dla domeny naszej firmy. Kto powiedział, że na samochodzie nie może być umieszczony adres internetowy opatrzony ciekawą grafiką, logiem, kodem QR czy mapą dojazdu do naszej siedziby. Jeśli chcemy być rozpoznawalni musimy być kreatywni. Same ulotki, afisze czy plakaty dziś nie wystarczą.
Przy ogromnej liczbie firm i ofert jaką w tej chwili zapewnia klientowi wolny rynek, musimy być zawsze o krok przed naszą konkurencją. W ten sposób, zyski w mgnieniu oka się zwiększą, a my będziemy zadowoleni.